Kako odabrati idealan suncobran?

15.01.2021.

Podijeli članak:

Reklamni suncobrani predstavljaju najjednostavniji i najpovoljniji način da stvorite hlad u bašti vašeg ugostiteljskog objekta, ali i da na vidljiv način istaknete vaš brend. Uspjeh ili neuspjeh oglašavanja ovog tipa ovisi o pažljivom odabiru u pogledu veličine, oblika, materijala, boje i ispisa suncobrana. Suncobrani nude daleko više mogućnosti nego što biste očekivali na prvi pogled. Kako bismo vam pomogli da donesete pravi izbor za sebe, u nastavku predstavljamo najbitnije karakteristike o kojima trebate voditi računa prilikom odabira suncobrana.

Oblik

Suncobrani obično imaju dva osnovna oblika: okrugli ili ugaoni. Okrugli oblici izgledaju razigrano i ljetnje, dok su ugaoni elegantniji i efikasniji. Najbitnija prednost ugaonih suncobrana je mogućnost povezivanja olucima. Na taj način moguće je zasjeniti i veće terase. Okrugli suncobran simbolizira ljeto i odmor. Za razliku od ugaone verzije, oni se mogu slobodno rotirati i izgledaju isto s bilo kojeg gledišta. Bez obzira na to kako ih krajnji korisnik postavi, oni pokazuju istu simetriju, bez obzira na stajalište prolaznika koji gleda terasu. 

Platno

Prilikom odabira platna nije dovoljno voditi računa samo o izboru adekvatne boje. Obratite pažnju da odaberete platno otporno na habanje, štetne UV zrake i tvrdokorna zaprljanja. Birajte suncobrane sa mogućnošću izmjene dotrajalog i oštećenog platna. 

Postolje

Najzahvalnije postolje je ubetonirani anker koji ne zauzima dodatni prostor, te ne narušava izgled eksterijera. Ukoliko niste u mogućnosti betonirati anker onda se morate odlučiti za postolje koje će biti opterećeno utezima. Najčešći modeli su varijacije metalnog postolja sa betonskim pločama. Ovakva postolja zauzimaju više prostora, te mogu biti smetnja pri kretanju vaših gostiju i osoblja.

Jednostavno rukovanje

Ukoliko vaš suncobran morate otvarati i zatvarati više puta u toku dana, neophodno je da sistem otvaranja bude jednostavan za upotrebu. Također, razmotrite opciju teleskopskog otvaranja koje će vam omogućiti da se suncobrani zatvaraju iznad visine stolova.

Brendiranje

Popularnost suncobrana uveliko je posljedica njihove univerzalne moći privlačenja i praktički neograničenih mogućnosti personalizacije. Prilikom odluke o brendiranju, susret ćete se sa raznim pitanjima: Gdje je najbolje staviti logotip na suncobran? Koja je idealna veličina za takav logotip? Koliko logotipa i slogana da otisnete na svaki suncobran? Jarko i šareno, ili cool i suzdržano? Kao polazište slijedite stil i karakter vašeg brenda. Idete li za glasnim i ponosnim, ili diskretnim i profinjenim? Logotip koji niko ne primjećuje ima malu vrijednost. S druge strane, preveliki logotip izgleda neukusno i prekomjerno. Treba uzeti u obzir i namjenu prostora u kojem će se koristiti suncobrani. Prolaznici će se također vrlo brzo povezati s vašim brendom, pa im morate pomoći da naprave naprave izbor.

Posljednje novosti

  • Preselili smo se - nova lokacija u Sarajevu

    Preselili smo se - nova lokacija u Sarajevu

    Dragi naši klijenti, poslovni partneri, saradnici i prijatelji, sa zadovoljstvom vas obavještavamo da nas od danas možete posjetiti na novoj adresi u Sarajevu, Aleja Bosne Srebrene 61. 

  • ZIMSKE BAŠTE: Zatvaranje kristal folijom

    ZIMSKE BAŠTE: Zatvaranje kristal folijom

    Da bi proširili kapacitete, ugostitelji se sve češće odlučuju da bašte svojih objekata zatvore kako bi ih mogli koristiti i u zimskom periodu Zatvaranje bašta se može raditi na...

  • Smjernice za sprovođenje propisane epidemiološke zaštite u ugostiteljskim objektima

    Smjernice za sprovođenje propisane epidemiološke zaštite u ugostiteljskim objektima

    U ovom izazovnom vremenu za sve nas, veoma je bitno obezbjediti sigurno okruženje za sve naše uposlenike i goste. Poslodavci trebaju poštovati dobre higijenske prakse i već utvrđene standarde...